DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Simpsnovi ve fiilmu
Věci a propagace jsou níže
   

Ilustrační obrázek
Již první díl nastavuje stejně jako Maggie otázku "Bude dvojka"? V následujícím textu naleznete to, co zatím o druhém díle bylo řečeno. Nejlepší zpráva ze všech pochází z úst Matta Groeninga (tvůrce Simpsonových) ze schůzky Televizních kritiků (Television Critics Association). Mluvil totiž i o druhém díle úspěšného snímku Simpsonovi ve filmu. "Uděláme ho, jsem si jist!" řekl. Mimochodem, první díl vydělal po celém světě až do teď 526 417 972 amerických dolarů, takže lidem z americké distribuční společnosti FOX by se podobné peněžité číslo určitě líbilo...
Jaro 2007 Ještě před uvedením prvního filmu vyšla informace o tom, že dabéři podepsali smlouvu na případné Simpsonovi ve filmu 2
Srpen 2007 Producent Al Jean říká, že zatím na dvojku nejsou žádné plány.
Březen 2008 Hank Azaria, významný americký dabér ve svém rozhovoru tvrdí, že druhý díl by mohl být na způsob speciálních čarodějnických epizod.
Červenec 2008 Tvůrce Matt Groening informuje na schůzce televizních kritiků, že dvojka bude, jen je to vše otázkou času.
Září 2008 Al Jean řekl: "Bude pokračování? Možná, když bude dobrý scénář. Ten první nám trval 4 roky! Každopádně moje vize je, že bychom vypustili dvojku až po ukončení seriálu a to zatím vůbec nemáme v plánu. Mluvím však naprosto a pouze za sebe."
 
Poutače České

KFC Chodov
3.2. 2007

Palace Cinemas (Nový Smíchov)
30.5. 2007
 

Palace Cinemas (Slovanský dům)
26.7. 2007
Americké
 
Španělské
 

Figurky (od společnosti McFlare)
 

Mobily (od společnosti Siemens)
 

Trička

Kinder

Ostatní

Xbox 360

Připínáčky

Držák na papírky

Hodinky

Popcornovač
 

Donut Stressball
 
 
KFC
Jelikož se v našich končinách Burger King zatím nenalézá, propagace Simpsonových ve filmu se alespoň uskutečnila ve fastfoodu KFC. Při zakoupení dětského menu, obsahující malou colu, dětskou porci kuřete či popcornu a hranolek, jste si mohli vybrat jednu ze šesti natahovacích autíček, které byla řízena občany Springfieldu. K zakoupení byl také simpsonovský donut (kobliha), která je Homerovým nejoblíbenějším jídlem. A za zajímavost také stojí, že zmíněné hračky, byly již v roce 2003 k dostání v Austrálii (také v KFC), kde sloužili jako propagace samotného seriálu Simpsonovi.

Hračky z KFC

Simpsonovský donut

Plakát hraček

Bontonfilm Telefonní budky
Simpsonovi ve filmu byli Bontonfilmem propagováni různě. V Praze byly od 2.prosince téměř všechny telefonní budky polepovány plakátem Simpsonovi ve filmu s podtextem právě na DVD. Hodně se Simpsonovi propagovali při vydání DVD také ve video-půjčovnách a dokonce i v sídle Bontonfilmu byl na recepci pěkný poutač. Fotka kterou dávám k dispozici, je z Prahy - Modřan, ale viděl jsem telefonní budku s tímto plakátem i na Andělu, před nákupním centrem. Co se týče obrázku na plakátu, byl využit ten naprosto poslední, co byl v kinech vydán... Pro zobrazení celé fotky klikněte na obrázek.
Bonton film propagoval film Simpsonovi ještě na internetu pomocí banneru a skrze televizní spoty. Jeden se vysílal v červenci ten druhý v prosinci. Reklamní banner
  Televizní spoty

Španělské televizní budky Ve Španělsku se Bart i se svojí špičatou hlavou zabydlel v telefonních budkách. Pokud jste si výše přečetli o českých budkách s pouhým plakátem, Španělé si na propagaci dali záležet více. Posuďte ale sami po kliknutí na následující náhled.

Evropa 2
Od 30. července do 6. srpna 2007 byla na nejznámějším českém rádiu soutěž o věci se Simpsonovským motivem (tričko pro děti nebo dospěle, čepice, popcornovač, donu - stresball a hodinky). Stačilo se po výzvě moderátora od 15-18 hodin dovolat do studia jako třetí a zodpovědět náhodou otázku (byli velmi jednoduché). U jednoho výherce jsem natočil z rádia audio-zvuk a přináším vám tedy záznam.

Kwik-E-Mart aneb 7-eleven Aby nebylo Simpsonovské propagace dost, změnili se v USA všechny obchody 7-eleven na springfieldské Kwik-E-Marty., v kterých se dalo nakoupit zboží jako je Bartův nejoblíbenější časopis "Radioaktivní muž", Buzz cola, Donut, cereálie "Krustyho Óčka" anebo ledovou tříšť jménem Squishee. Zajímavé je také vyzdobení Kwik-E-Martu včetně ošacení prodavače, který nosí oblečení jako Apu. Tento web pro Vás má exkluzivní vlastní fotky z Kwik-E-Martu ze Seattlu, které se můžete zhlédnout níže. Kwik-E-Marty byli k nalezení v těchto městech:  • Burbank, CA 
 • Chicago, IL 
 • Dallas, TX
 • Denver, CO 
 • Lake Buena Vista, FL/Orlando, FL 
 • Las Vegas, NV/Henderson, NV 
 • Los Angeles, CA 
 • New York City, NY 
 • San Francisco, CA/Mountain View, CA 
 • Seattle, WA 
 • Vancouver, BC/Coquitlam, BC 
 • Washington, DC/Bladensburg, MD  

Woolworths Obchod Woolworths, který lze naleznout v Anglii byl také lehce přestrojen do Simpsonovského kabátu. Ale až k příležitosti vydání Simpsonových ve filmu na DVD. Exkluzivní u tohoto obchodu bylo také to, že ke každému zakoupenému DVD Vám zdarma dal plyšového Spider-vepře. K této kampani byl dokonce i vydán promo-obrázek, na kterém pózují dva maskoti Woolworthsu.

Promo obrázek

Spider-vepř

Předělávka loga obchodu

Kampaň v Londýně - Spider-vepř Neuvěřitelný úspěch Spider-vepře byl hlavně v Anglii. V Londýně dokonce vypustili na oblohu jeho obří dvojče - také až při vydání DVDčka. Na první pokus se vše nevyvedlo - vepřík nechtěl létat, ale druhý pokus se již vydařil.

Empire State Building Obrovská budova Empire State Building, kde sídlí americký distributor seriálu a filmu Simpsonovi - 20th Century FOX, se od 18. prosince 2007 nechal osvětlit žlutou barvou a to také, na počest vydání Simpsonových ve filmu na DVD. Poblíž této budovy v Bryant Parku, který leží na Manhattanu, se také konala velká žlutá slavnost. Že se tam nejen bruslilo s členy rodinky Simpsonových a tvůrci této rodinky se můžete přesvědčit v následujícím videu, jenž je opatřeno českými titulky.  

Donut King
V Austrálii jeden z nejznámějších výrobců koblih Donut King připravil největší koblihu na světě, skládající se z více jak 90 000 koblih. Její průměr byl 6 metrů a vážila téměř 3,5 tuny. Na vše se použilo 500kg růžové polevy a 30 kg práškového cukru. Výsledná práce se věnovala charitě. Při této příležitosti samozřejmě nechyběli ani Simpsonovi, kteří propagovali své nové DVD.

Mister Donut
Japonci také vsadili na zvýšený zájem o americké koblihy s dírou v době premiéry Simpsonových ve filmu. Proto své produkty nechali propagovat Simpsonovými. Buď televizními reklamami nebo plakátem...

Autobusové zastávky V Německu byly autobusové zastávky kompletně předělány na Simpsonovský obývák.

Fnac Ve Francii, přesněji v Paříži byla od 13. února do 31. března výstava skiců z filmu Simpsonovi. V domě Fnac, kde jsou umístěny, je jich více jak 40 kusů. Některé z nich lze dokonce i zakoupit za 119 euro včetně podpisu režiséra Davida Silvermana. Nebudu dál komentovat, protože Vás určitě nejvíce zajímají fotky.

Homer vs. symbol plodnosti Obří podobizna slavného obyvatele amerického Springfieldu Homera Simpsona byla v červnu k vidění na anglickém kopci. Tvůrci snímku Simpsonovi ve filmu, který byl do českých kin uveden 26. července, totiž nechali gigantického Homera vyobrazit hned vedle křídové postavy u Cerne Abbas, která je považována za kult plodnosti.

Pizza Hut a The Sun noviny Restaurant Pizza Hut začal propagovat film Simpsonovi také až při vydání DVD. K velkému rodinnému menu, které stálo skoro 25 dolarů, přidal zdarma exkluzivní DVD Behind The Scenes, na kterém jste mohli naleznout dokument o délce 20 minut jak se film natáčel, dále také upoutávky a ukázky.
Stejné DVD rozdával i bulvární anglický plátek "The Sun newspaper". Spolu s ním k novinám přibaloval v červenci i čtyři plakáty tištěné na A3 papír.
Harper’s Bazaar Známý módní magazín Harper’s Bazaar uvedl přes Simpsonovi několik nových módních trendů. Šaty nejvíce předvádí Marge se svými sestrami, ale mužské oblečení je bohužel předáno francouzským idolům jako je Louis Vuitton a Jean Paul Gaultier. (Homer nepředvádí módu nejspíš kvůli tomu, že by se do oblečení nevešel a nebo by v něm nevypadal příliš elegantně...)
Skeny z časopisu:

Tour de France
Další francouzská kampaň. Při velmi známém cyklistickém závodě Tour de France byli k vidění i Simpsonovi. Propagace zaměstnala dva pick-upy, dlouhé vozidlo se Simpsonovými na kole a auto, na kterém byl vytištěn finální plakát. Fotky zde:

Vans
Velmi známá značková obuv Vans zařadila 14. července do několika amerických obchodů boty se Simpsonovými. Všechny tyto boty byly navrženy dvanácti umělci (David Flores, Futura, Gary Panter, Geoff McFetridge, Kaws, Mr Cartoon (Pan Animák), Neck Face, Sam Messer, Stash, Taka Hayashi, Todd James a Tony Munoz). Boty se prodávaly po 100 dolarech za pár.
Návrháři

Stash

David Flores

David Flores - bok

Futura

Taka Hayashi

Todd James

Kaws

Geoff McFetridge

Sam Messer

Mr Cartoon

Tony Munoz

Tony Munoz - bok

Neckface

Gary Panter

Krabice

Nuttela V únoru 2008, kdy ve Španělsku vyšli Simpsonovi ve filmu na DVD přibalovala známá Nutella k balíku dvou sklenic i limitovanou edici Simpsonovských hodinek. V televizi měla i reklamy, které si zde můžete přehrát.

Telepizza Španělský restaurant tellepizza nabízel ke každé pizze kartičku se Simpsonovými ve filmu. Kampaň trvala do 27. listopadu 2007.

Quick
Dne 12. června se ve francouzských fastfoodech Quick začalo prodávat dětské menu se Simpsonovskou skleničkou - dárkem. Celé menu stálo 6 euro.  
První menu O patnáct dní později, to znamená 27. června se v Quicku objevilo menu TOP, které již nabízelo zajímavější předměty jako batoh, brýle, čepice, boty a peněženku.

Batoh (vak)

Brýle

Čepice

Žabky

Peněženka

Hesburger
Další fastfood, tentokrát finský, který nabízí s dětským menu hračky. V nabídce je fanouškovská vlajka, kartičky, figurka a nafukovací balón.  
Jollibee
Čtyři předměty doprovázejí filipínské děti ve fastfoodu Jollibee. Tato restaurace nabízí hodinky, flašku, mp3 přehrávač a bryndák.